Pages

About SMILEYKIDZ Photography


Specializing in KIDS, FAMILY & FRIENDS Photography.
Contact us for the affordable packages !!

Email: smileykidz.photo@gmail.com

************************************************************************************************

SMILEYKIDZ Photography
~where happy moments captured~

Oct 21, 2009

Online Contest: Questions & Answers

Salam readers,
Pertama sekali TERIMA KASIH banyak di atas penyertaan anda semua di dalam ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL.

Penyertaan semua amatlah dihargai.

SMILEYKIDZ telah pun melakukan sessi terjah ziarah untuk sebahagian entry penyertaan contest ini, namun masih ada lagi yang belum kena terjah di ziarahi.
Jangan risau ye para peserta, SMILEYKIDZ pasti akan review entry anda dan akan meninggalkan komen sebagai tanda entry anda telah direview. Kalau tak cukup syarat pun pasti akan diberitahu. hehehee

Anyway,
Ada beberapa pertanyaan yang telah diutarakan oleh mereka di dalam komentar entry contest itu dan ada juga yang email saya directly.
So ada baiknya saya menjawab persoalan2 tersebut di sini:

Q1.
Saya belum berkahwin, tetapi saya ada anak sedara/adik/sepupu yang mempunyai senyuman yang comel. Boleh ke saya join contest ni?
BOLEH! Anda masih boleh menyertai online contest ini dengan meletakkan gambar anak sedara/ adik/ sepupu yang masih berada di usia 1hari-4tahun. TETAPI, sekiranya anda terpilih sebagai pemenang, photoshoot tersebut MESTILAH melibatkan anak sedara/ adik/ sepupu anda tersebut.


Q2.
Saya takde blog lah tapi saya berminat nak masuk contest ni, camana eh?
Kalau anda tidak ada blog, saya suggest anda register blog dan buat entry untuk contest ini. Ini kerana kalau tidak ada blog, bagaimana pula SMILEYKIDZ nak buat review entry itu kan??Maaf ya, penyertaan di dalam face.book tidak di ambil kira.

Q3.
Anak saya sekarang dah berusia 5 tahun, boleh ke saya join contest ni dengan meletakkan gambar anak saya masa berusia 3 tahun?
Maaf! Tidak boleh!! Syarat penyertaan, umur anak anda sekarang mestilah dalam usia 1hari - 4 tahun. Ini untuk berlaku adil kepada semua peserta yang lain.


Q4.
Boleh ke saya letak gambar anak saya masa dia berusia 7 bulan, sekarang dia dah setahun. Boleh tak?
BOLEH SAJA!!! Yang penting, umur anak anda sekarang tidak melebihi 4 tahun. Nak letak gambar masa dia umur 5 hari ke, 8 bulan ke, 10 bulan ke tidak ada masalah.

Q5.
Saya berminat nak tahu tentang package SMILEYKIDZ. Boleh tak?
Sudah semestinya BOLEH. ;p Emailkan pertanyaan anda untuk quotation kepada
smileykidz.photo@gmail.com
Saya akan revert to your email as soon as possible.

So readers,
Harapnya saya telah menjawab sedikit sebanyak persoalan yang telah diutarakan.
Jika ada sebarang pertanyaan tentang contest ini, boleh email saya di smileykidz.photo@gmail.com

Tinggalkan komentar di entry ini pun boleh, insyAllah saya akan menjawab pertanyaan itu.

4 comments:

miera said...

kita dah letak blog list smileykidz daalam blog kita...plzzz check...

elle said...

I ada blog, but it's not on blogspot/blogdrive atau seumpamanya. In other words, I takleh nk 'follow' ataupun letak banner kat sidebar. I boleh masuk tak contest ni?

ieyza said...

puan penganjur...saya dah letak blog puan dlm bloglist...minta maaf diatas kelupaan tersebut...nnt view semula k...mekacihhh

akiratoriza said...

Salam...

Jangan lupa jenguk2 ke blog saya ye coz saya pun dah joint contest ni...thanks...
hope I got a best of luck...

 

Nuffnangs

Powered by Blogger.

Quem sou eu

My photo
Marathon mom. Running. Healthy Lifestyle. Photography. iPhone.

Pesquisar

Followers